  • 11. Data: 2023-09-26 18:56:24
    Temat: Re: test - posty Budzika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 23:55 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Wszystko ok.
    > Budzik miał problemy z wysyłaniem bo wszystkie serwery sie zesrały do
    > wysyłania.
    > A raz na jakis czas sobie coś pisał z przyzwyczajenia i posty zbierały
    > sie w hamsterku.
    > Az przyszedł ten czas... :)
    > Sorry za zamieszanie.

    Luz, słabo, że nie wyszły w terminie dyskusji.
    Teraz to mi się już nie chce :-) klepać na stare posty.

    TG

  • 12. Data: 2023-09-26 19:55:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Luz, słabo, że nie wyszły w terminie dyskusji.
    > Teraz to mi się już nie chce :-) klepać na stare posty.

    wiem ze jestes ambitny i nie wierze w twoje lenistwo ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 13. Data: 2023-09-26 23:14:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ueu0gt$5l4$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Już chyba nic nie ma, chmurka jest prywatna ale właściciel na
    > elektronice obiecał że ją będzie utrzymywał tak długo jak ruch
    > będzie + 1 dzień :)
    > Chwała mu za to :)

    fajnie mieć serwer news
    wyższa kultura bankowości
    nie każdy może

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 14. Data: 2023-09-26 23:20:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB08B401F17F4Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > :)
    > To chyba jego ostatnie podrygi...
    > Do wysyłania postów znalazłem serwer chmurka.
    > Co innego, awaryjnie, zapasowo, moznaby jeszcze uzyc?

    a september wieczny? nie lubisz go?

    ; ####################################################
    #####################
    ; mproxy.ini Tuesday, November 15, 2016 17:37:33
    ; ####################################################
    #####################

    ; charsets section: all available charsets
    ; us-ascii and utf-8 charsets are always created by Mime proxy.

    [charsets]

    ; charset_name = file
    ; files must be in the same Mime-proxy's directory.

    iso-8859-1 = 8859-1.txt
    iso-8859-2 = 8859-2.txt
    windows-1250 = cp1250.txt

    [proxies]

    ; server_alias = local_port_number, remote_host, remote_port_number [,protocol]
    ; protocol is optional, should be nntp or smtp.

    hamster_nntp = 6000, 127.0.0.1, 119, nntp
    ; icm_archiwum_nntp = 6001, 193.219.28.147, 119, nntp
    icm_archiwum_nntp = 6001, news-archive.icm.edu.pl, 119, nntp
    ; neostrada_nntp = 6002, news.neostrada.pl, 119, nntp
    eternal_nntp = 6003, news.eternal-september.org, 119, nntp
    ; atman_nntp = 6004, news.atman.pl, 119, nntp
    ; aioe_nntp = 6005, nntp.aioe.org, 119, nntp

  • 15. Data: 2023-09-27 07:42:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 19:55 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > wiem ze jestes ambitny i nie wierze w twoje lenistwo ;-P

    Jestem teraz na odwyku od kompa, siedzę przy nim max 20 min dziennie. Za
    tydzień może zerknę co tam napisałeś i coś naskrobię.

    TG

  • 16. Data: 2023-09-27 22:53:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:op.2bw0thu2g01fvf@l-366.harvard.local>
    user Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > Jestem teraz na odwyku od kompa, siedzę przy nim max 20 min dziennie.

    oo to tak jak ja
    zszedłem z 6 do 4 godzin dziennie

  • 17. Data: 2023-09-28 10:55:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > a september wieczny? nie lubisz go?

    eternal septemper? Mam wpisany ale chyba z jakiegos powodu nie chciał
    mnie wpuscic do wysyłania. Moze trzeba załozyc konto?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 18. Data: 2023-09-28 15:03:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Już chyba nic nie ma, chmurka jest prywatna ale właściciel na

    ja latam na wit.edu.pl ale kuleje ostatnio (mocno zwolnił)

  • 19. Data: 2023-09-28 16:15:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 28.09.2023 o 15:03, sirapacz pisze:

    > ja latam na wit.edu.pl ale kuleje ostatnio (mocno zwolnił)

    To przenieś sie na chmurkę, tylko musisz poprosić na stronie o konto,
    właściciel tworzy to ręcznie.

    --
    Janusz

  • 20. Data: 2023-09-28 19:01:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB08D6DFFD1A0Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > eternal septemper? Mam wpisany ale chyba z jakiegos powodu nie
    > chciał mnie wpuscic do wysyłania. Moze trzeba załozyc konto?

    tak trzeba załozyc konto
    facio przydziela login i hasło
    facio jest normalny pisałem z nim emaile

    możesz pobierać z chmurki lub news-archive.icm.edu.pl
    a wysyłać do chmurki lub do news.eternal-september.org

    mam tak
    pobieranie news-archive.icm.edu.pl
    wysyłanie news.eternal-september.org

    prawie nigdy to się nie psuje

    zrob backup folderu xnews

    w groups.ini jako pierwsze od góry:

    [~binaries]
    PostTo=mproxy_eternal

    w servers.ini np tak

    hasła się wpisuje w kreator nowy server nie w tekst
    bo są zaszyfrowane

    [mproxy_hamster]
    UserName=admin
    PassWd=**************
    SMTPHost=

    [mproxy_icm_archiwum]
    SMTPHost=

    [mproxy_eternal]
    UserName=na przyklad budzik
    PassWd=**************
    SMTPHost=

    [mproxy_chmurka]
    SMTPHost=

    [Profiles]
    count=4
    Default=2
    1=mproxy_hamster,localhost:6000
    2=mproxy_icm_archiwum,mproxy_icm_archiwum:6001
    3=mproxy_eternal,mproxy_eternal:6003
    4=mproxy_chmurka,mproxy_chmurka:6004

    moje porty 600x, oczywiście jakie kto chce

    hosts

    127.0.0.1 mproxy_icm_archiwum
    127.0.0.1 mproxy_eternal
    127.0.0.1 mproxy_chmurka