  • 1. Data: 2023-09-25 21:53:02
    Temat: test - posty Budzika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Co z tym Budzikiem? - to tylko u mnie się coś pierdzieli?

    TG

  • 2. Data: 2023-09-25 21:56:56
    Temat: Re: test - posty Budzika
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Co z tym Budzikiem? - to tylko u mnie się coś pierdzieli?

    Czy ja wiem, wysłał 40 parę postów, różnych więc nic się nie dzieje, po
    prostu odrobił zaległości.
    --
    Janusz

  • 3. Data: 2023-09-25 21:59:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Co z tym Budzikiem? - to tylko u mnie się coś pierdzieli?

    U wszystkich. Ale niegrzecznie tak o czyichś opiniach pisać.
    Nawet jeśli tego dużo na raz.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2023-09-25 22:08:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 21:56 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > Czy ja wiem, wysłał 40 parę postów, różnych więc nic się nie dzieje, po
    > prostu odrobił zaległości.

    Wyjechałem na urlop, po kilku dniach odpaliłem grupę i zobaczyłem same
    posty budzika na tematy sprzed paru miesięcy.
    Pewnie miał je w nadawczej i dopiero teraz się wysłały.

    TG

  • 5. Data: 2023-09-25 22:19:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Co z tym Budzikiem?

    Nic, po prostu się obudził.

    Robert

  • 6. Data: 2023-09-25 23:27:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 25 września 2023 o 22:19:31 UTC+2 Robert Wańkowski napisał(a):
    > Nic, po prostu się obudził.
    >
    > Robert
    Raczej wyszedł z aresztu i będzie odpowiadał z wolnej stopy.

  • 7. Data: 2023-09-25 23:55:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Co z tym Budzikiem? - to tylko u mnie się coś pierdzieli?

    Wszystko ok.
    Budzik miał problemy z wysyłaniem bo wszystkie serwery sie zesrały do
    wysyłania.
    A raz na jakis czas sobie coś pisał z przyzwyczajenia i posty zbierały
    sie w hamsterku.
    Az przyszedł ten czas... :)
    Sorry za zamieszanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 8. Data: 2023-09-26 00:24:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 25.09.2023 o 23:55, Budzik pisze:
> [...]
    > wysyłania.
    > A raz na jakis czas sobie coś pisał z przyzwyczajenia i posty zbierały

    Usnet dał radę tej fali.

    Robert

  • 9. Data: 2023-09-26 06:52:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Usnet dał radę tej fali.

    :)
    To chyba jego ostatnie podrygi...
    Do wysyłania postów znalazłem serwer chmurka.
    Co innego, awaryjnie, zapasowo, moznaby jeszcze uzyc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 10. Data: 2023-09-26 09:21:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.09.2023 o 06:52, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > :)
    > To chyba jego ostatnie podrygi...
    > Do wysyłania postów znalazłem serwer chmurka.
    > Co innego, awaryjnie, zapasowo, moznaby jeszcze uzyc?

    Już chyba nic nie ma, chmurka jest prywatna ale właściciel na
    elektronice obiecał że ją będzie utrzymywał tak długo jak ruch będzie +
    1 dzień :)
    Chwała mu za to :)

    --
    Janusz