    From: "wolim" <n...@t...pisz>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: tez troche o Agd
    Date: Tue, 23 Aug 2011 19:34:59 +0200

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał

    > Brak drog, brak inwestycji.

    Co prawda NTG, ale pozwolę sobie odpowiedzieć. I z góry mówię, że nie jestem
    wyborcą PO ani PiS.

    Jak ktoś pisze, że w Polsce brakuje inwestycji, zwłaszcza drogowych, to
    chyba poza granice swojej wsi nosa nie wyściubia. Jak Polska długa i szeroka
    jest rozkopana i w budowie. Miałem wczoraj okazję to zobaczyć jadąc od
    Pomorza po Dolny Śląsk. Na każdym kroku budowy dróg, obwodnic. Wszystko
    rozkopane. Nie oceniam, kto rozpoczął budowy ani dzięki komu to mamy, ale
    mówienie o braku inwestycji jest czystą głupotą. Jeszcze raz powtarzam, że
    nie będę głosował na PO ani PiS, a i daleki jestem od stwierdzenia, że to
    którejkolwiek z tych partii należą się podziękowania za obecnie budowane
    drogi. Jestem zdania, że nikt z polityków do obecnego stanu rzeczy się nie
    przyczynił, bo czy PiS, czy PO, czy ktokolwiek inny - drogi by się i tak
    budowały.

    Ktoś kiedyś powiedział, że polityka ma średni wpływ na rynek, bo on się
    doskonale sam rządzi. I jest to całkowita prawda. Byle tylko jeden z drugim
    baranem nie przeszkadzali.

    Pozdrawiam,
    MW