  • 1. Data: 2021-12-17 07:19:02
    Temat: Re: towarzysz kogutek donosi!
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-16 o 19:33, PSI BĘKART* Zenek Kapelinder na
    PL.SOC.POLITYKA ujada:

    ja-prawie-8-proc-a-co-widac-na-paragonach-startujemy
    .html#s=BoxPrImg

    > Zadzwonił do ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie hans i zaproponował zebys
    wrócił do pracy w branży rozrywkowej. Jedz, będzie ci lepiej. Rumuni nie będą cię
    bili przy śmietnikach. Micha zupy w pakiecie socjalnym i łóżko w którym pracujesz
    jest twoje i w wolnych chwilach będziesz w nim spał. A nie jak teraz pod mostami czy
    na ławkach w parkach. Wiesz jak to skończyć. Donoszenie na innych grupach nic nie
    daje. Wrzucili cię tam do kfow.

    DO BUDY KASTRACIE! DO BUDY KURDUPLU UMYSŁOWY!*

    i pamiętaj by trzymać swego tate za fiuta kiedy szczy!*

  • 2. Data: 2021-12-17 12:02:29
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-12-17 o 07:19, Runt pisze:
> [...]
    .html#s=BoxPrImg

    > DO BUDY KASTRACIE! DO BUDY KURDUPLU UMYSŁOWY!*
    >
    > i pamiętaj by trzymać swego tate za fiuta kiedy szczy!*

    A tak spytam nieśmiało - ile Wy towarzysze macie lat?

    TK

  • 3. Data: 2021-12-18 01:13:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 22:35:04 UTC+1 maniek4 napisał(a):

    ja-prawie-8-proc-a-co-widac-na-paragonach-startujemy
    .html#s=BoxPrImg

    > A tak spytam nieśmiało - ile Wy towarzysze macie lat?
    >
    > TK
    Chyba towarzuszu pizdziak masz lat chciałeś napisać.

  • 4. Data: 2021-12-18 07:49:34
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-18 o 01:13, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:
    > piątek, 17 grudnia 2021 o 22:35:04 UTC+1 maniek4 napisał(a):
    /.../

    > Chyba towarzuszu pizdziak masz lat chciałeś napisać.

    napisał to co napisał ty PSYCHOLU* z kompleksem małego fiuta!

  • 5. Data: 2021-12-18 07:49:48
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-17 o 12:02, maniek4 pisze:
> [...]
    /.../

    > A tak spytam nieśmiało - ile Wy towarzysze macie lat?
    >
    > TK

    zapytaj towarzysza zenka aka kogutek. przyssał sie do mnie na
    pl.soc.polityka i ujada jak wściekły burek. to jakiś stary psychol.

  • 6. Data: 2021-12-26 22:58:02
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-12-18 o 07:49, Runt pisze:

    > zapytaj towarzysza zenka aka kogutek. przyssał sie do mnie na
    > pl.soc.polityka i ujada jak wściekły burek. to jakiś stary psychol.

    Aaaa. Polityka...:-) To sie rozumie.

    BTW
    Się ignoruje i samo wygasa.

    Pozdro.. TK