    From: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: transport lodowki
    Date: Sat, 23 Oct 2010 21:30:47 +0200

    ?
    news:4cc31232$0$22810$65785112@news.neostrada.pl...

    > Albo prawa?
    > Hmm nie widzę różnicy.

    Nie może być prawa bo mój agregat ma z prawej rurki obiegu (z lewej ma też jedną, ale
    jest to zaślepiony króciec napełniania instalacji). Po przechyleniu na prawo, do
    przodu lub do tyłu olej przeleje się do dalszej części (parownika i skraplacza) co
    może skutkować uszkodzeniem. Mój model może być położony "na płask" tylko na lewy bok
    i koniec. Tak informuje producent na kartonie i tak też podpowiada logika (na
    podstawie układu rurek agregatu). Niewykluczone, że agregat może mieć odprowadzenia z
    obu stron i wówczas lodówka taka w ogóle nie nadaje się do transportu poziomo. Co
    jest skrajnie niepraktyczne bo ciężko nieść ją po schodach w innej pozycji.