    From: Rafal <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: trawa niskorosnąca na nasłonecznionym miejscu
    Date: Tue, 05 May 2009 12:25:31 +0200

    tomek.R pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam dobrej jakosci trawy niskorosnącej, która można bez problemu
    > kosić raz na 2 tygodnie i nie będzie za wysoka oraz wytrzymałą na dużą
    > ilość promieni słonecznych oraz w dalszej perspektywnie znoszącą
    > krótkotrwałe okresy suszy. Wiem że dość niezłe wymagania ale według
    > priorytetów to będzie prezentować sie następująco:
    > 1. wolnorosnąca
    > 2. światłolubna
    > 3. odporna na suszę
    > 4. najlepiej jakby trawa miała soczysty zielony kolor (nie znam się
    > ale wydaje mi się że nie wszystkie są soczyste)

> [...]

    Hej
    Rozglądał bym się za trawą, którą się na boiskach sportowych sieje.
    ad. 1. takiego boiska raczej nie kosi się zbyt często ze względu na rozmiar.
    ad. 2. cienia raczej na nich nie uraczysz
    ad. 3. nie widziałem żeby non stop ktoś te boiska podlewał, bo przy tej
    powierzchni to zanim skończy podlewać to już powinien zaczynać od początku
    ad. 4. rzecz gustu, wiem że są nawozy chyba magnezowe, co by kolor
    poprawić, ale jak to działa to nie wiem.

    Pozdrawiam
    Rafał