    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: troche rozumiem utyskiwania na "fahofcuff"
    Date: Sat, 2 Oct 2010 02:39:18 -0700 (PDT)

    > Mogłeś sobie zrobić sam, to w sumie prosta robota.

    No wlasnie chcialem. Tyle ze z doswiadczenia wiem ze punktualnosc i
    slownosc ekip jest rozna i nie chcialem zostac z wielka dziura w
    scianie zatkana styropianem przez pol zimy. I dlatego zamowilem ich na
    sobote. W piatek wzialem se urlop i zaczalem robic dziure.
    Zadzwonili ze moga przyjechac w piatek o 15-tej zamiast soboty a
    przyjechali o 14:10.

    No i troche nie zdazylem ze wszystkim (wyciecie styro, zrobienie
    idealnego otworu)
    Ale juz jest ok. Okno wprawione, doswiadczenie nabyte.