  • Data: 2010-08-28 17:03:52
    Temat: Re: u nas robi sie to w ten sposob
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-28 17:17, P.apa5.merf pisze:

    > profesjonalną studzienkę rewizyjną, i dokładnie o coś takiego mi
    > chodziło!:O)

    Weź oglądnij dokładnie co to jest...

    > obie rury (dopływu i odpływu) muszą być na tym samym poziomie żeby woda w
    > nich nie stała i nie zamarzała, natomiast różnica poziomów jest pięknie
    > zrealizowana za pomocą pionowych kawałków rury:O)

    W sumie to Cię nie rozumie.. pytasz ale wiesz...
    Gdzie Ci woda ma stać jak dolot będzie wyżej niż wylot? O czym Ty mówisz?
    Przedstawiony rysunek to schemat separatora tłuszczów...
    Robienie czegoś podobnego na potrzeby wód z rynien to abstrakcja...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...