  • Data: 2018-03-29 09:41:54
    Temat: Re: ubezpieczenie mieszkania
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    w domu trzeba miec takie rzeczy ze jak sie je straci to bedzie sie ich zalowalo
    maksymalnie pol godziny a potem zapomni. Dla mnie wazne bylo ubezpieczenie od
    zalania. Jak ja zaleje sasiada albo mnie zaleje przeciekajacy nie moj dach.

    To prawda- ale do tego trzeba dojrzeć.Niektórzy do śmierci nie mogą.
    A w wypadku włamanie -nawet na Twoich warunkach- są jeszcze szkody z samego
    włamanie: wybite okno, czy drzwi.Oraz z frustracji złodzieja, który zdemoluje
    mieszkanie gdy zrozumie że tyle roboty na nic.
    Jednak- Ty jesteś sam.A co ma powiedzieć człowiek któremu zdemolowano
    mieszkanie (obojętnie, złodzieje czy woda, albo gaz) który ma jeszcze żonę,
    dzieci i ich dobytek?
    Pozdro.abomito