  • 21. Data: 2010-03-26 16:30:55
    Temat: Re: uciążliwe drzewo pod oknem
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    Do wszystkiego trzeba podchodzić z rozsądkiem do ekologi również. Dam
    przykład z własnego podwórka. Dawno temu jak miałem parę lat, na nowym
    osiedlu dwu piętrowych budynków sadziliśmy drzewka jak popadło. Po
    kilkunastu latach drzewka przerosły budynki, z tych które rosły za
    blisko liście zatykały rynny i woda spływała po ścianach, drzewa
    skutecznie uniemożliwiały osuszenie ścian. Walka o wycięcie drzew trwała
    latami. W końcu drzewa wycięto i ukazał się obraz nędzy i rozpaczy,
    ściany bez tynku, widać nawet zmurszałą i zlasowaną cegłę. Zaczęła się
    następna walka o otynkowanie ścian i trwa już kilkanaście lat. I tak
    sobie myślę po jaką cholerę sadziłem te drzewka?
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 22. Data: 2010-04-01 20:33:59
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    I co sobie myślał Twój ojciec patrząc na Ciebie?
    JaC

    -----