    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: w temacie pekajacych wezykow...
    Date: Mon, 22 Nov 2010 15:40:32 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > U&#191;ytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisa&#179; w wiadomo&#182;ci

    > Podsumowuj&#177;c, nieukiem jest kto&#182;, kto ma inne zdanie, ni&#191; twoje? ;-)
    >
    > Czy zacz&#177;&#179;e&#182; juz pisa&#230; jakie&#182; pami&#234;tniki?
    Wspomnienia? Je&#182;li nie, to nie rób
    > tego &#182;wiatu i przysz&#179;ym pokoleniom i nie zwlekaj, pisz, facet, pisz! Tyle

    > zda&#241;, tyle prawd objawionych masz do przekazania. Nast&#234;pne pokolenia
    > czekaj&#177;!
    >
    > J.

    Mylisz sie. Nieukiem jest ten co ma inne zdanie i nie potrafi go obronić. Wężyk
    to precyzyjna konstrukcja. O szczelności tam gdzie jest zakuty decydują nie
    milimetry a może 1/10 milimetra. Zaciśniecie musi być tak zrobione żeby nie
    uszkodzić wężyka i żeby było szczelne. Jak by ten od ściskania kombinerkami
    napisał ze przerobił kombinerki. Wypiłował w nich ostrze do cięcia drutu i
    dopasował otwór tak żeby obejmował prawie całe zakucie. Czyli by zrobił
    specjalny przyrząd do przytrzymywania. To bym top poparł. Tak można. Ale nie
    ściskanie punktowe kombinerkami. A może jakimś kluczem w stylu szczypiec
    morse'a. W nich nacisk w granicach 2 ton uzyskuje się przy użyciu niewielkiej
    siły. Ile to według Ciebie jest przykręcenie z czuciem? Z czuciem jest zawsze na
    silę i pół obrotu. Tak na wszelki wypadek żeby nie leciało. W takiej sytuacji
    wężyk jest uszkodzony zanim poleciała przez niego woda. Nie musi być
    nieszczelność widoczna od razu. Ale jak będzie to bardzo szybko doprowadzi do
    dalszego uszkodzenia. I wtedy tekst. Jakie te chińczyki robią niedobre rzeczy.
    Teoria ze wężyki do kranów ktoś robi ze starych wężyków hamulcowych jest
    idiotyczna. Jest ich za mało. Z opon też nie robią, bo opony są używane przy
    budowie dróg. Zrobienie dobrze w przypadku wężyków kosztuje kilka złotych drożej
    niż zrobienie źle. Raptem potrzeba kupić jedną kształtkę z równą płaszczyzną
    współpracująca z uszczelką na jeden wężyk. Od strony kranu nie trzeba. Bo tam
    producent kranu robi równo. Przykręcenie wężyków to nie jest żadna filozofia.
    Pod warunkiem że ten co przykręca ma inteligencję trochę większą niż samotnie
    rosnące drzewo przy drodze. Dla mnie ty zwyczajnym idiotą jesteś. Nie odpisałem
    tobie. Zbyt duży zaszczyt by cie spotkał. Odpisałem komuś bezimiennemu. Takiemu
    co jest w stanie zapamiętać dłużej niż dzień to co czytał.