  • Data: 2018-10-01 15:56:09
    Temat: Re: weekendowo
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent pisze:

    > Mieszkam na granicy PL-DE i ogólnie znam temat dosyć dobrze. Znajomi
    > mieszkają w sąsiednim mieście w DE (b. tanie domy a do PL rzut beretem)
    > a pracują w PL i z ich opowieści wiem, że niemcy tacy są.
    > Mają uwielbienie do papierka i urzędników. Tacy niewolnicy z natury.

    Był kiedyś taki kraj NRD. Kolega z liceum pojechał tam na wakacje do
    znajomych rodziny. Język tubylcy znał dobrze, a co do obyczajów lokalnych,
    też miał niezłe wyczucie. Powiesił więc na drzwiach windy kartkę, że
    "z powodu awarii winda może wozić na raz tylko jedną osobę". Zgodnie
    z przewidywaniami przed wejściem zrobiła się kolejka.

    --
    Jarek