  • Data: 2018-10-02 09:32:09
    Temat: Re: weekendowo
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Edukacja, ochrona zdrowia, transport, sport.... ect.

    > Wspólna kasa *tylko* na wspólne cele, jak np. obronność.

    > Nie będzie.

    Też kiedyś tak mówiłem.
    A potem zobaczyłem na/uchodżców w TV jak to jadą do tej obrzydliwej
    Europy gdzie są jakieś ubezpieczenia, obowiązki, przymusy
    i pomyślałem o co tu chodzi?
    Czy ci murzyni w Afryce nie mają lepiej?

    To samo z PRL
    Toż w polsce klasa robotnicza rządziła.
    A jak była tylko okazja to każdy spieprzał na zachód
    a tam przecież tak źle było.
    Czy ci Polacy z PRL i obecni imigranci pracujący w UK Norwegii
    i np Niemczech gdzie masz obowiązek sprawdzania kominów.
    I gdzie jest mnóstwo zakazów i nakazów.
    To czy oni idioci są?

    Cejrowski cały czas opowiada jak to w AMeryce południowej jaka
    jest super Wolność.
    A w Chicago opierdol dostaniesz że piwo niesiesz otwarte
    i idziesz ulicą.

    To po cholere ci ludzie się pchają do tych USA?