  • Data: 2015-01-12 18:00:00
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 17:35:35 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Podziel 13 i 14 pensję, ołówkowe, deputat węglowy na 12 miesięcy i
    > wyjdzie 6 tysi na miesiąc.
    > Chyba jesteś na bakier z arytmetyką.
    > 13 tej pensji nie ma od lat, 14-tą mają tylko pracownicy dołowi.
    > Ołówkowe, czyli zasiłek na pomoce szkolne chyba 120 zł.
    > Taka dyskusja jest jak kłótnia z żoną. Jak już jej braknie argumentów,
    > to Ci powie, że masz małego.
    > Jacek

    Nie wymyśliłem sobie tych sześciu tysięcy. W jakimś programie informacyjnym to
    powiedzieli, pokazali wyliczenia. Przy podstawowym wynagrodzeniu 2900 z dodatkami
    wychodziło prawie 6 tysięcy. Podali jeszcze że w Niemczech górnik zarabia o 20%
    więcej niż inni a w Polsce 4 razy więcej. Górnicy chcą żeby ludzie kupowali ich drogi
    węgiel. Ale chuje trochę droższych podkoszulek z Lodzi kupować nie chcieli. Woleli
    tańsze chińskie. To ja Łodzianin z krwi i kości chcę żeby ich sprowadzić na
    odpowiedni poziom. W`Łodzi większość ludzi zarabia 1600 brutto. Trzy tysiące pensji
    dla przeciętnego łodzianina to jakiś kosmos. Większość Łodzian nie wiedziała by co
    zrobić z taką ilością pieniędzy jak by mąż przyniósł 3 tysiące a żona 2,5. A w
    telewizji jakiś pierdolony hanys drze ryja że jak zrezygnowali z części przywilejów
    to by zarobił 4 tysiące i z czego dzieciom buty kupić.