  • Data: 2014-05-06 20:54:16
    Temat: Re: wentylacja
    Od: "A_K" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@g...com> :

    > Po kilku latach używania czytnika miałem podobne odczucia ale bardzo
    > szybko się przyzwyczaiłem i teraz już do czytnika bym nie wrócił.

    Wielki znawca z ciebie, ktory nie potrafi poprawnie zacytowac ;->>

    > Jak korzysta się z kilku kompów to gogle groups najwygodniejsze, a i np.
    > w żaden sposób nie są uciążliwe długaśne/ nieprzycięte cytaty Kogutka bo
    > gogle groups ładnie je ukrywa.

    To ze ukrywa i nie widzisz tego, to nie znaczy ze nie smieci, tak jak i ty.
    Ty i twoj kogutek jestescie 'brudasami' preferujecie posprzatanie rynku to
    co widac, a to co poza to was nieobchodzi, moze zarosnac brudem i was to nie
    ziebi - a feee!.