  • Data: 2017-11-23 11:31:09
    Temat: Re: wiercenie precyzyjne
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > O matko!!!!
    >
    > Jak tak prymitywnie proste czynności sprawiają
    > Ci tyle problemów to zleć to komuś kto się
    > trudni takimi rzeczami.

    Dziękuję za radę, ale nie skorzystam. Robię dla
    siebie i chcę mieć równo. Oprócz względów
    finansowych jest to główny powód dla których
    właśnie robię sam. Żaden Pan Heniek mi nie
    zamontuje równo sztachet, tego akurat jestem
    pewien. A typowego Pana Heńka zdążyłem bardzo
    dokładnie poznać podczas budowy :)

    A jak właściwie wysnułeś wniosek, że te proste
    czynności sprawiają mi tyle problemów? Na razie
    jestem na etapie malowania sztachet, montażu nawet
    jeszcze nie zacząłem :)

    Niemniej dziękuję za radę.