  • Data: 2009-11-16 08:14:44
    Temat: Re: Świetlówka Philips - nie ma to jak być wyruchanym
    Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > To ty zrobiles te swiatelka dla "Kwadratu"? ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    Nie, ja robilem dla dyskdzokeja, ktory gral w klubie "Pod Przewiazka" w
    akademikach PK na ul. Bydgoskiej. Ten klub jeszscze istnienie tyle, ze te
    akademiki Politechnika sprzedala, scislej rozsprzedala po kawalku. Moj znajomy
    kupil tam kawalek solidnych piwnic, zaprojektowanych jako schrony p-atomowe. i
    ma tam kawiarnie z wyszynkiem. Grube sciany i stropy skutecznie tlumily i
    zapewne tlumia lomot, dzieki temu sasiedzi z okolicznych blokow mieszkalnych w
    czasie imprez moga spoko spac.
    Moja konstrukcja byla oczywiscie lampowa; w stopniu koncowym mocy pracowaly
    po dwie EL 34 przewanie nieco podupadle, wyciagane po przepracoaniu kilkuset
    godzin z normalnych wzmacniaczy akustycznych, ktore tez kuckalem.
    Pozniejsze "konstrukcje" byly scalakowo lampowe... Stare dzieje.
    Pzdr.