  • Data: 2019-05-12 08:21:43
    Temat: Re: woda CWU pytań kilka
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 11 maja 2019 21:46:15 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak spadnie do 38, to zapewne z kranu nadal leci cieplejsza - magia.

    do czujnika od dolu napływa chłodne, ale na górze wciąż jest ciepłe wiec wypływa
    ciepłe - a wtedy piec sie uruchamia zeby znów górna połowę (lub od czujnika w górę -
    nie wiem jak on ma) nagrzac do uzytkowych wartosci. To ze startuje przy 38 nie
    oznacza ze na niej konczy, histereza ma parę stopni zapewne.

    b.