  • Data: 2010-10-01 19:43:22
    Temat: Re: woda kapie z bojlera przy 40 C.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem instalatorem, nie widzialem zaworow po tylu latach. Ale
    > wiem, ze to element mechaniczny ktory moze sie zepsuc, zaciac, zapiec.
    > I prawidlowo wyposazona kotlownia MUSI (przepisy, normy) zawierac
    > naczynie przeponowe + zawor bezpieczenstwa.

    Mylisz dwie rzeczy CWU to nie kotłownia, przepisy dotyczą tylko kotłowni.

    Nie wiem wiec czemu
    > podpowiadacie autorowi glupie rozwiazanie, ktore moze byc wykorzystane
    > tylko tymczasowo, jako cos normalnego i bezpiecznego :( Mam nadzieje,
    > ze nie jestes instalatorem i mowisz to tylko z punktu widzenia
    > normalnego uzytkownika :)
    Jestem instalatorem i mówię z punktu widzenia instalatora, zbiornik CWU za
    zaworem
    zwrotnym musi posiadać zawór bezpieczeństwa i taki posiada, nie ma wymogu
    posiadania naczynia wyrównawczego/przeponowego.

    --
    Pozdr
    JanuszK