  • Data: 2010-10-01 19:39:50
    Temat: Re: woda kapie z bojlera przy 40 C.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-10-2010 o 10:13:09 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

    > Ta druga szkola to chyba dla kamikadze, czy innych samobojcow :) Jak
    > siadzie zawor bezpieczenstwa to jest powazne zagrozenie rozsadzenia
    > zbiornika. Dalbym ten zbiorniczek i spal spokojniej.
    E tam opowiadasz, zawór nie siądzie bo dlaczego ma to zrobić, jest tak
    zbudowany
    aby zabezpieczać, w końcu yo nie zwykły zawór tylko bezpieczeństwa a rurka
    to tylko
    plastik zapcha się to spadnie.
    Jest jeszcze 3 rozwiązanie, utrzymywanie wody w zbiorniku CWU w określonej
    wysokiej temp
    i wtedy nie będzie gwałtownych zmian objetości i zawór przestanie kapać.
    Ja mam zbiornik CWU 140L i mimo że mam 3atm ciśnienia na zimnej wodie to
    jak zacznę grzać
    CWU to też mi zawor kapie a jest on na 6atm.

    --
    Pozdr
    JanuszK