  • Data: 2018-11-21 11:28:23
    Temat: Re: wszyscy mają projektory, mam i ja :>
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A coś taniego dla spróbowania z ciekawości? :-)

    bierz tego epsona. obraz dobrej jakości. Osobiście go macałem i świeci
    tak mocno, że pomieszczenie z białymi ścianami nie potrzebuje
    oświetlenia:)))

    Chinole mają badziewną optykę, badziewną zwykle rozdzielczość i
    badziewne źródła światła. Film typu animacja da się obejrzeć i nawet
    dobrze sobie radzi. Filmy gdzie są ciemne sceny są do bani. Na cieniach
    i ciemnych scenach zauważysz jakość projektora.

    Mam overmax multipic 3.1 (?) czy coś i czasami sobie odpalę ale do
    filmów to epson:)zdecydowanie:)