  • Data: 2018-11-21 12:28:07
    Temat: Re: wszyscy mają projektory, mam i ja :>
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 listopada 2018 10:55:18 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > A coś taniego dla spróbowania z ciekawości? :-)

    Jak nie chcesz wydawać tych ~3,7k to bierz tego:

    Epson EH-TW5300

    https://www.ceneo.pl/40037760

    ~2,4-2,5k - też będzie bardzo dobry :)

    Nic poniżej chyba bym nie brał - piszesz, że chcesz spróbować.. na tanim
    chińczyku się zawiedziesz i nie będziesz używał i kasa pójdzie w błoto :)
    Jak lubisz kino to się nawet nie zastanawiaj - efekt jest mega fajny :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.