  • Data: 2018-11-22 08:35:16
    Temat: Re: wszyscy mają projektory, mam i ja :>
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.11.2018 19:04, Adam Sz. wrote:
    > w normalnym trybie obraz jest za jasny i jaskrawy - wali za mocno po
    > oczach :)

    Może poza trybem normalnym świecenia lampy masz dodatkowo ustawione
    jakieś podbicie obrazu?

    Ja w swojej optomie mogę ustawić tryb świecenia lampy eco/normal i
    niezależnie od tego są tryby: referencyjny/kino/jaskrawy/gra itp

    W trybie referencyjnym wszystko powinno być idealnie niezależnie czy ma
    się ustawiony eco czy normal. Lampa świeci mocniej po prostu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info