  • Data: 2018-11-21 19:41:40
    Temat: Re: wszyscy mają projektory, mam i ja :>
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    I to jest tak jak sie czyta tylko instrukcje i uwaza ze wie wszystko. Moj epson 650
    pobiera w trybie eco 170W a w trybie normalnym 230W. Zapewne uzyskanie trzystu watow
    jest mozliwe jak ustawic wszystkie ustawienia jasnosci itp na maksa. W warunkach
    domowych jest to zbedne i moze byc uzyteczne jak obraz ma z 10 metrow przekatna. Dla
    porownania chinski z lampa LED o chinskiej jasnosci 5000 lumenow w trybie 50%
    jasnosci pobiera prawie 150W.