  • Data: 2015-07-02 12:55:53
    Temat: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lipca 2015 12:41:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zartujesz? Bakterie gnilne chociazby. Nasiona chwastow ktorze przyniesie
    > wiatr. Strasznie infantylne jest to co piszesz.

    Rozumiem, ze one sie dostaja do trawnika tylko jak mulczuje, jak nie mulczuje
    to ich nie ma :) I jak nie mulczujesz, to trawnik sie nie filcuje? Bzdura :-)

    > Jasne. Znika bo wysycha przez co jest znacznie mniejsza i elegancko
    > filcuje sie przy korzeniach. Przeciez sam pisales, ze zbierasz filcu
    > wiecej po mulczowaniu. No litosci, wez zacznij wyciagac wnioski. Tez sie
    > cieszymy, ze masz fajna kosiarke. :-)

    Gdyby sie nie rozkladala to wyciagalbym 200-300 koszow, a nie +10 :-)
    Obojetnie czy mulczuje, czy nie mulczuje - wertykulowac i tak trzeba, a skoro
    jednak znacznie wieksza czesc zmulczowanej trawy przerabia sie na nawoz,
    a reszta w niczym nie przeszkadza - to ja jestem jak najbardziej za
    mulczowaniem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.