  • Data: 2016-05-24 14:22:08
    Temat: Re: wykorzystanie ciepła ze splita
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2ec5ad6f-97f2-406b-9c8d-1089955b1ede@go
    oglegroups.com...

    >Temperatura wody w Baltyku niezbyt czesto przekracza 20 stopni a ludzie sie
    >w nim plawia.

    Dyskusja jest o basenie nie Bałtyku. Poniżej 26 jest zimno.

    >Zacznijmy od tego czy umiesz plywac, nurkowac. Bo jesli umiesz to do
    >zamoczenia jajec 20 stopni jest troche malo. Ale jak sie zacznie plywac to
    >i 18 nie jest straszne.

    Chodzę na basen, żeby pływać. Jak chcę się zamoczyć przechodzę to jacuzzi -
    a tam jest znacznie cieplej niż 28 stopni. W basenie bez patrzenia na
    termometr powiem czy jest 26 (chłodno), 27 (średnio), czy 28 (ciepło).

    27 jest temperatura optymalną - do pływania.

    guglu guglu:
    http://www.gosir.osielsko.pl/news/temperatura_wody_w
    _basenie.html
    dla wyczynowców to 25 (w małym domowym basenie jedyne wyczyny do ekscesy),
    ja nie jestem wyczynowcem