    Subject: Re: wypukłe panele
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 27 Sep 2017 21:31:11 +0200

    > Od tego narzedzia szybciej zostaniesz inwalidka niz zrobisz. Tobie potrzebna jest
    pila reklamowana tv shopie. W nim pila nie obraca sie tylko dziala tak jak pila do
    rozcinania gipsu jak zdejmuja go po zlamaniu reki albo nogi. Najpierw zdemontuj
    listwy i sprawdz czy faktycznie nie ma przerwy pomiedzy panelami a scianami.

    W jednym miejscu zdemontowałam i faktycznie panele dotykają ściany choć
    nie całą powierzchnią, bo są lekko ukosne.
    Możesz podać link do tego urządzenia, które polecasz?

    Krycha.