  • Data: 2017-09-28 08:49:51
    Temat: Re: wypukłe panele
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 września 2017 21:35:07 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:
> [...]
    ertarke-sr.-45mm-Wolfcraft-3270000/3982

    > Możesz podać link do tej piły do drewna, którą polecasz?
    > Myślałam, ze to co polecałeś w poprzednim mailu, to to co zamówiłam.

    Najlepsze jest cos takiego:
    http://www.narzedzia.pl/narzedzie-wielofunkcyjne-bos
    ch-pmf-10-8-li,57904.html

    Ale nie kupuj. Poszukaj wypozyczalni narzędzi. Bo ona droga jest a na długo nie
    potrzebujesz.
    Ewentualnie rozebrać ten ostatni rządek paneli i przyciąć normalnie piłą, mozna nawet
    ręczną jak nie ma dostepu do lepszej. Choć w castoramie ci powinni przyciąć bez
    problemu.