  • Data: 2022-04-11 20:59:58
    Temat: Re: wyrównanie podłogi w piwnicy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To jest zupełnie inna bajka.
    > Problem ze znalezieniem kogoś komu zechce się porobić jedną godzinę,
    > jest daleko większy niż kogoś, komu chcesz zlecić kilka dni pracy.

    Problem z taka robotą jest taki ze to nie jest 1 godzinka.
    Odkuc stary kafelek (delikatnie zeby nie uszkodzic nic obok),
    zagruntować, wkleic nowy i przyjechac drugi raz na fugowanie.
    Ale mysle ze za 3-4 stówki kogoś zajdziesz ;-D

    Dlatego ci napisałem ze taki ktos policzy jak za kilka metrów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."