    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wysychający szybko syfon w kratkach podłogowych
    Date: Sun, 4 Dec 2016 23:25:39 +0100

    Dnia Sun, 04 Dec 2016 21:43:18 +0100, Irek.N. napisał(a):

    > Prysznicowe działają, są w użyciu. Kłopot z podłogą w łazience, tam
    > sprzątaczka jak myje, to używa mopa i ilość wody jest za mała. Obiecała
    > zalewać, ale jak widzisz nie pamięta o tym. Mogę ją uszczęśliwić swoim
    > narzekaniem, ale chyba wolę trwalsze i spokojniejsze rozwiązanie.

    Jeśli ta kratka jest w użyciu, to zalewanie olejem w niczym nie pomoże, bo
    zawartość wkrótce spłynie z wodą, a woskiem to po prostu zatkasz. Poszukaj
    jakiejś klapy zwrotnej, którą byłbyś w stanie zamontować na wlocie (o ile
    masz dość miejsca).

    Tak na szybko znalazłem coś takiego:
    http://www.lazienkowy.pl/2561-1-2-jak-poradzic-sobie
    -z-problemem-brzydkich-zapachow-wydobywajacych-sie-z
    -wpustow.html

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl