  • Data: 2019-01-13 11:40:28
    Temat: Re: wyznaczanie poziomu posadzki.
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze wpadł mi do głowy pewien sposób wyznaczania poziomu kołków za pomocą
    > poziomicy laserowej, wbijam w linii prostej kołki, pierwszy ustawiam na
    > wysokości progu, potem puszczam poziomy laser w linii kołków na wysokości
    > pierwszego kołka i następnie pozostałe kołki dobijam do linii lasera, bardzo
    > proste i praktyczne.

    Znaczy - ja wiem o co chodzi.Kupiłeś poziomnicę laserową i chcesz sprawdzić,
    czy działa w praktyce.Też tak robiłem- sąsiad miał.
    Druga rzecz- jaka ta piwnica duża.Jak pod halą sportową, to faktycznie
    warto.Onegdaj niwelatorem ostawialiśmy poziom terenu.Dokładnie było.
    A póżniej przyszła powódż i sprawdziła pomiary geodety, choć trzeba było się
    taplać w woderach.Były różnice, choć niewielkie...
    Natomiast przy domowym użytku nie ma co cudować.Wystarczy łata i poziomnica
    i zrobisz wszystko, łącznie z sprawdzeniem grubości posadzki.
    Albo-zamiast na poziomnicę wydaj na robotników.Tylko ich też trzeba sprawdzać!
    Pozdro.abomito