  • Data: 2018-10-14 23:35:51
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 października 2018 21:17:14 UTC+2 użytkownik kriters napisał:

    > popsuć dzień. Nie mówiąc o tym, że z rogówki czy innych niedostępnych miejsc nic
    nie zbierze.

    Owszem. Ale zauważ, że jak chodzi codziennie, to syfu "w zakamarkach"
    jest ZNACZNIE mniej lub nie ma go wcale :) Jak odkurzałem raz na tydzień
    to kłaki od psa walały się w każdym koncie i za każdymi drzwiami. Po
    ponad tygodniu kiedy odkurza robocik - nie ma ich nigdzie. Cały myk
    właśnie na tym polega że ma zbierać syf codziennie - nim ten zdąży się
    ukryć w zakamarkach :)

    > Pod rogówkę z kolei wchodzi tak, że nie uderza
    > zderzakiem tylko
    > tym wystającym skanerem. Wygląda to nawet zabawnie (jak mały, głupi
    > zwierzaczek
    > próbujący wskoczyć na mebel) ale takie obijanie siebie i mebli zabawne
    > nie jest.

    Dawno bym podwyższył o ten 1-2mm nóżki z rogówki - nie będzie się
    klinował i będzie czysto pod rogówką :) Wystarczy przykleić byle
    samoprzylepne materiałowe stopki.

    > Żadne reklamacje. Trzeba być naiwnym żeby wierzyć w nieomylność takich
    > urządzeń.

    Pierwsze 3 dni chodziłem za nim wszędzie i nie mogłem się nadziwić jak
    on mądrze jeździ. Teraz jeszcze patrzę na mapki i też się dziwie.
    Niedługo pewnie mi się znudzi, ważne że robi to zajebiście :)

    > Kilka problemów rozwiązała aktualizacja oprogramowania ale nadal
    > zdarza mu się pogubić. Przykładowo raz mapa z jakiegoś powodu odwróciła
    > mu się o 90 stopni i zamiast trafić w drzwi trafił w ścianę. I tak sobie
    > pukał
    > w róg pokoju przez 10 minut.

    Dziwne bo niezależnie od mapy jak trafi na przeszkodę to ją omija, a w tym
    miejscu rysuje przeszkodę. U mnie nic takiego się nie zdarzyło, więc
    zakładam, że to bug w sofcie który pewnie został poprawiony :)

    > Ale to ogólnie nie są częste sytuacje. Raz na kilkanaście raz robi coś
    > głupiego.

    Nawet jakby mój też tak głupiał raz na jakiś czas - wybaczę mu :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.