  • Data: 2018-10-15 23:51:27
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 października 2018 22:42:59 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > to mur nie do przebycia. źle ustawiony stołek - nie posprzątana podłoga.

    No i widzisz - a dla chińczyka nic nie stanowi problemu. Gdzie by mi się
    chciało krzesła na stół specjalnie pod odkurzacz odstawiać? Bez jaj :)
    Mój objedzie i wymiecie wszystko spod stołu z czterema zasuniętymi
    krzesłami :) Nie ominie ani kawałka.

    Dlatego uważam, że jak odkurzacz - to tylko taki "inteligent", bo na
    chaotycznie jeżdżącym (spiralka, czy ślimak to dalej dla mnie chaos jeżeli
    nie zna układu pomieszczeń i nie jedzie po kolei do każdego) można się
    tylko do robocików zrazić :)

    PS. Zenek pozdrowienia - siedzę parę dni w Łodzi w hotelu - strasznie
    zakamienioną wodę tu macie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.