  • Data: 2018-10-15 08:42:43
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Oct 2018 14:30:11 -0700, Adam Sz. wrote:

    > W dniu niedziela, 14 października 2018 20:54:38 UTC+2 użytkownik Mateusz
    > Viste napisał:
    > Raczej nie - nie pośpisz przy nim na pewno. Na najniższej prędkości może
    > za zamkniętymi drzwiami byś pospał ale wtedy wiadomo - skuteczność
    > odkurzania jest mniejsza, bo mniejszy ciąg :)

    A to szkoda. No ale jak odkurzanie to odkurzanie.

    > u mnie jak mopuje parter to trzeba dolać jeden raz wody w trakcie pracy.

    Tzn. jak szoruje przez te 45 minut parter to musisz być na miejscu i
    czekać aż skończy mu się woda żeby mu dolać? Trochę mało autonomicznie...
    A czy dziad chociaż wie kiedy woda mu się kończy? Sygnalizuje to jakoś,
    czy wesoło kontynuuje mycie suchą gąbką? Pisałeś że masz 100 m? parteru,
    a u mnie powierzchni jest tylko 60 m?, więc w zasadzie może problem w
    ogóle nie wystąpi.

    > Cała obsługa takiego odkurzania to wyciągnięcie (2 sekundy) i
    > opróżnienie (10 sekund z wytrzepaniem) pojemnika na brud i włożenie z
    > powrotem no i dolewanie wody do nakładki mopującej. Nakładkę
    > ściągasz/zakładasz bez podnoszenia odkurzacza, pojemnik na brud też jest
    > łatwo dostępny pod górną klapką.

    Dobra, zamówiłem. 1400 PLN to nie majątek, a z twojego opisu wynika że to
    cud żółtej myśli inżynieryjnej (poza mopowaniem, no ale to drugorzędna
    sprawa). Jeśli się sprawdzi to obecny sprzęt organiczny zawsze będę mógł
    wykorzystać w ramach innych zajęć.
    Mam obawy co do stołu i drewnianych ław (że nie wjedzie albo będzie się
    klinował), no ale zobaczymy. Na pewno dam znać.

    Mateusz