  • Data: 2018-12-30 19:57:52
    Temat: Re: zabezpieczenie metalowej balustrady
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem ile drozsza. Wiem ze w necie znajdziesz ceny. Kilka lat temu potrzebowalem
    cos zrobic i zrobilem z 304 (kwasoodporna) bo byla niecale 5 razy drozsza od czarnej.
    Jak bedziesz szukal ceny to nie szukaj cen ze sklepow tylko ze skladow. Na skladach
    sprzedaja na kilgramy. Stale nierdzewne sa wytrzymalsze mechanicznie od zwyklych i
    zamiast profilu ze scianka 2,5mm mozna dac 1,5mm i zyska sie na nizszej wadze bez
    pogorszenia parametrow mechanicznych.