  • Data: 2020-05-26 18:09:32
    Temat: Re: zaczepnie
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Może kiedyś zaczną. Z tym że ci co już obkładają, stosują dość cienką
    > warstwę izolacji termicznej -- gruba nie jest potrzebna. Bo to nie
    > jest to samo, co "ocieplanie budynku" znane z Polski.

    Jak do tej pory nie trafiłem na takiego co by dom izolował czymkolwiek. Jedyna osłona
    jaka jest stosowana (to nie jest reguła) to tynki. Niestety często tzw. ozdobne.
    I o to ocieplenie (powinno być ozimnienie) wydaje mi się podobnym zabiegiem. Termos
    który utrzymuje ciepło, tak samo utrzymuje zimno. Dokładnie tak ktoś na grupie
    tłumaczył ideę ocieplania. Tylko pytanie czy bilans się zgadza. Ale jak zacznę o
    bilansach to budzik się obudzi i zacznie bilansować-przeliczać. Nie ma bilansu.
    Ściany grube, jest mikroklimat, nie trzeba ocieplać (ozimniać) bilans się zgadza.
    K.