    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 6 Nov 2021 05:19:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: zbieram katalogi do kosztorów - KNR, i inne.
    From: Bartłomiej Koczuk <b...@g...com>

    sobota, 15 sierpnia 2020 o 20:11:42 UTC+2 a...@i...pl napisał(a):
> [...]
    podbierzesz od ludzi albo z innego programu to dostaniesz po głowie :)
    > Nie ma praw autorskich do katalogów.

    nadawał się do użytku, trzeba się było naklikać i myszką najeździć żeby coś wpisac,
    strasznie długo to szło. A w innym pracuje sie prawie wyłącznie klawiaturą i
    wprowadzenie tego samego trwa migiem.
    > Możesz otrzymać mój program do kosztorysowania - za darmo,
    > tyle że musiałbyś wtedy tworzyć, wpisywać używane katalogi:
    >
    > program pozwala na swobodne edytowanie katalogów... tworzenie swoich, itd.

    Witam. Mam trochę katalogów KNR, daj znać co potrzebujesz