  • 1. Data: 2020-08-14 19:26:38
    Temat: zbieram katalogi do kosztorów - KNR, i inne.
    Od: a...@i...pl

    Potrzebne są katalogi w celu podłączenia do darmowego programu do kosztorysowania -
    najlepszego!

    Mogą być w postaci: tekstowej, xml, excel, itp. -
    czyli w czytelnej, możliwej do odczytu i importu.

    Zbliża się koniec ery komercyjnych firm-krzaków od
    handlu badziewiem do kosztorysowania.. za 5 tys. zł!

  • 2. Data: 2020-08-15 08:10:32
    Temat: Re: zbieram katalogi do kosztorów - KNR, i inne.
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2020 19:26:39 UTC+2 użytkownik a...@i...pl napisał:
> [...]
    najlepszego!
    > Mogą być w postaci: tekstowej, xml, excel, itp. -
    > czyli w czytelnej, możliwej do odczytu i importu.

    nie wiem kto ma prawa autorskie do katalogów, pewnie tkos ma. Zatem jesli podbierzesz
    od ludzi albo z innego programu to dostaniesz po głowie :)
    Kup se pan na chomiku
    https://chomikuj.pl/pokor_81/KNR+Katalog+Nak*c5*82ad
    *c3*b3w+Rzeczowych+2016

    > Zbliża się koniec ery komercyjnych firm-krzaków od
    > handlu badziewiem do kosztorysowania.. za 5 tys. zł!

    sukcesów życzę :-) Kupiłem kiedyś program do kosztorysowania który kompletnie nie
    nadawał się do użytku, trzeba się było naklikać i myszką najeździć żeby coś wpisac,
    strasznie długo to szło. A w innym pracuje sie prawie wyłącznie klawiaturą i
    wprowadzenie tego samego trwa migiem.

    b.

  • 3. Data: 2020-08-15 20:11:41
    Od: a...@i...pl

    W dniu sobota, 15 sierpnia 2020 08:10:33 UTC+2 użytkownik budynPL napisał:

    > nie wiem kto ma prawa autorskie do katalogów, pewnie tkos ma. Zatem jesli
    podbierzesz od ludzi albo z innego programu to dostaniesz po głowie :)

    Nie ma praw autorskich do katalogów.

> [...]
    strasznie długo to szło. A w innym pracuje sie prawie wyłącznie klawiaturą i

    Możesz otrzymać mój program do kosztorysowania - za darmo,
    tyle że musiałbyś wtedy tworzyć, wpisywać używane katalogi:

    program pozwala na swobodne edytowanie katalogów... tworzenie swoich, itd.

  • 4. Data: 2021-11-06 13:19:03
    Od: Bartłomiej Koczuk <b...@g...com>

    sobota, 15 sierpnia 2020 o 20:11:42 UTC+2 a...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > tyle że musiałbyś wtedy tworzyć, wpisywać używane katalogi:
    >
    > program pozwala na swobodne edytowanie katalogów... tworzenie swoich, itd.

    Witam. Mam trochę katalogów KNR, daj znać co potrzebujesz