  • 31. Data: 2017-03-10 12:05:12
    Temat: Re: zbiorniki na wode ....
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dawaj te setki modeli bojlerow ze stali bezniklowej dostepnych w handlu detalicznym.

  • 32. Data: 2017-03-10 12:30:13
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    "Uzytkownik" <a...@s...pl>
    czyli za poduszke robi tylko to powietrz co nalezie atmosferycznie do
    baniaka....
    wystarczy to czy pompkami dobijac cos jeszcze ?

  • 33. Data: 2017-03-10 18:31:22
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > GN 1/2" po lewej na dole- to też wodowskaz.Obok masz taką fajkę- to onże.Między
    fajkami jest szkło.
    > GZ 1" to zasilanie Twojej instalacji.

    Ożeż Q..j...m...! Większego babola nie mogłem zrobić.
    Z całym szacunkiem,ale króciec 1/2 jest za maly do zasilania instalacji.
    Ale jeżeli nie jest króciec 1", to gdzie jest zasilanie tego ustrojstwa?
    Wygląda na to, że ten baniak musi mieć i zasilanie i odbiór tym samym
    króćcem.Przed hydroforem powinien być trójnik, a przed pompą
    (i tak powinien być)- zawór zwrotny.
    Niezależnie od tego, jeśli założysz wodowskaz, to obowiązkowo na obu króćcach
    powinny być założone zawory, otwierane tylko na czas pomiaru.
    A na jednym korku 2" widzę coś jakby króciec do pompowania powietrza.
    Poprawcie, jeśli gdzieś się mylę.
    Pozdro.abomito

  • 34. Data: 2017-03-11 14:28:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-10 o 12:30, abn140 pisze:
    > "Uzytkownik" <a...@s...pl>
    > czyli za poduszke robi tylko to powietrz co nalezie atmosferycznie do
    > baniaka....
    > wystarczy to czy pompkami dobijac cos jeszcze ?

    W większych zbiornikach czasem było 1/3 wody dla ciśnienia zero.

    Najprostsza metoda: jeśli hydrofor włącza się co chwilę na
    kilkanaście/kilkadziesiąt sekund - to za mało powietrza.

    Nie słyszałem, aby powietrza miało być więcej, niż zbiornika - znaczy,
    żeby do pustego zbiornika dobijać pod ciśnieniem. Moża w jakichś malutkich?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 35. Data: 2017-03-12 09:33:32
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dawaj te setki modeli bojlerow ze stali bezniklowej dostepnych w handlu
    detalicznym.

    Google Ci wyłączyli?

    Pierwszy przykład z brzegu:

    http://www.chelchowski.pl/oferta/146-zbiorniki-hydro
    forowe-zasobniki-wody

  • 36. Data: 2017-03-12 14:30:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    chcialem setki a nie pojedyncze sztuki ktorych nie mozna kupic w sklepie na rogu albo
    markecie budowlanym. Jest jeszcze drobny szczegol. Sa ludzie uczuleni na nikiel,
    przynajmniej tak niektorzy twierdza. Ale jesli sa uczuleni to jeden na 20000 a nie
    20000 uczulonych i jeden nie uczulony. W takiej sytuacji zachwalanie niepotrzebnie
    drogiego zbiornika jest przegieciem.

  • 37. Data: 2017-03-12 16:26:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    20000 uczulonych i jeden nie uczulony. W takiej sytuacji zachwalanie niepotrzebnie

    Po pierwsze sam ten jeden producent produkuje setki modeli przeróżnych
    zbiorników.

    Po drugie ja nie pisałem o setkach tylko napisałem o producentach i masz
    dowód.

    Po trzecie obejrzyj sobie cennik i przestań pierdolić głupoty. Ceny
    takich zbiorników nie są wcale z kosmosu i każdy może sobie taki
    zbiornik kupić. Są zbliżone do cen zbiorników ze stali niklowych,
    których także nie kupisz w sklepie za rogiem, tylko trzeba zamówić. Nie
    pierdol, że jakiekolwiek zbiorniki z nierdzewki, nawet tej niklowej
    można kupić w każdym sklepie za rogiem.

    Po czwarte nie mam zamiaru siedzieć przed komputerem i szukać dowodów na
    to, że jesteś idiotą, który nie umie się przyznać do swoich błędów, bo
    wszyscy o tym dobrze wiedzą.

    Oczywiście ile bym dowodów nie przedstawił to ty i tak zaczniesz stawiać
    kolejne wymagania i żądać spełnienia i kolejnych warunków, aby tylko
    było po twojemu.

    Tak więc cmoknij mnie w pędzel. , bo nie mam zamiaru kopać się z idiotą.

  • 38. Data: 2017-03-15 18:14:28
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    TAK, to jest zbiornik tak jak przeponowy z wyjsciem i wejsciem na jednym
    otworze.
    Dziekuje Wam za pomoc.

    Jeszcze jedno pytanie w tym watku.
    Czy moge umiescic zespol podstawowych filtrow czyli 3 sztuki przed tym
    zbiornikiem?
    Czyli miedzy pompa w studni a zbiornikiem. W takim ukladzie zbiornik by
    nadal dawal prawidlowe cisnienie do domu.
    Teraz filtr jest za zbiornikiem i dlawi mocno to cisnienie.

    zestaw filtrowy - cos w tym stylu:
    http://allegro.pl/3-stopniowy-filtr-wstepny-na-caly-
    dom-zmiekczacz-i5345160452.html

    Adam - przepraszam, zle mi sie kliknelo i poszlo to tez prywatnie do Ciebie.

  • 39. Data: 2017-03-15 18:32:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak kazdy z tych filtrow jest mniejszy od ocynkowanego wiadra to spokojnie mozesz
    sobie odpuscic. Demineralizator tez mozesz sobie odpuscic.

  • 40. Data: 2017-03-15 19:17:42
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    oooo, to niedobrze.
    nawet nie stanowia polowy wiadra .
    no a taki, zeby chociaz paprochy wylapywal tez sie do niczego nie nadaje?

    a taki z lampa UV ale tez wielkosci tego co w linku tez jest strata
    pieniedzy?