  • Data: 2015-10-15 10:00:46
    Temat: Re: zielona kostka betonowa pod lisciami z orzecha
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    modz pisze:

    > Próbowałem karcherem to nie idzie...

    Ta kostka oryginalnie w jakim kolorze -- szara, czy barwiona?
    Bo tak już poważnie mówiąc, to orzech włoski ma bardzo mocne
    i trwałe barwniki. Więc może może być kłopot. Środowisko kwaśne
    powinno sprzyjać wypłukaniu (choćby wspomnianym karcherem), ale
    raz, że szkoda sobie kwasić wszystko dookoła, a dwa, to oryginalny
    barwnik kostki może być mniej odporny. Za to jest nadziejaa, że
    na wiosnę słoneczny ultrafiolet da sobie z tym radę. Jeśli kostka
    nie leży w cieniu.

    --
    Jarek