    From: "e-kran" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zjazd z drogi powiatowej - czy mozna bez projektu
    Date: Wed, 18 Feb 2009 22:42:14 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał

    > Problem Twój jest taki, że Ty jesteś człowiekiem, który wybudował dom i
    > uznajesz się za "eksperta". Ja natomiast wiem jak być powinno z racji mojego
    > zawodu.
    >
    > A we wszystkich urzędach prawo jest takie samo.

    Absolutnie nie uważam się za eksperta. Relacjonuję dokładnie jak BYŁO w moim
    przypadku kilka miesięcy temu. I właśnie zakładając, że prawo wszędzie jest
    takie samo, podaję swój przypadek jako rozwiązanie, uważając mój przypadek
    jako typowy i reprezentatywny. Ty natomiast wiesz dokładnie jak POWINNO BYĆ (z
    racji Twojego zawodu) i strzelasz we mnie zgodnie z zasadą "Jeśli
    rzeczyiwstość różni się od teorii, tym gorzej dla rzeczywistości" :-/
    Zastanawiające dlaczego obserwacja praktyczna (moja) różni się od teorii
    (Twojej). Z mojej strony to tyle.

    Pozdrawiam
    e-kran