  • Data: 2013-02-15 14:04:29
    Temat: Re: zuzycie pradu na CO - pompa ciepla, nowe wyniki ;)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:511e1f12$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...

    > Trująca czy co? Przecież brakujące stopnie dogrzeje mi kocioł gazowy i już
    > się nadaje.

    Innymi slowy nie zapewni 60% pokrycia w lutym.

    > Nie ja tylko sterownik. Z poprzedniego dnia wody ciepłej przeważnie
    > zostaje, więc jak widzisz na drugi dzień kolektor tylko część pracy
    > poświęci na baniak wyrównując do 50stC a resztę na podłogę.

    Rozgrzewajac sie do 70C w otoczeniu ponizej zera?
    Ja jak mam 300 litrow wody o temp. 50C, to rano z poprzedniego dnia wiele
    nie zostaje.

    > podłogówka. W miesiącach marzec-kwiecień przeważnie jest to do 60-65stC

    Marzec, kwiecien to i przez chmury sporo nagrzeje.

    > A ja mam w ogrodzie i jak są opadu i rano odśnieżam podjazd to przy okazji
    > miotełką 30 sekund i solar odśnieżony.
    > Często gdybym tego nie robił to bym miał cały dzień zaśnieżony albo sam by
    > się oczyścił dopiero w południe a tak to od zaraz może podjąć pracę.

    Na dwa sloneczne dni w miesiacu to prawde mowiac olewam ten temat.

    > U mnie kocioł gazowy czuwa. Nic nie robię, nie pilnuję. Nie przejmuję się
    > że jednocześnie z solarami włączy się kocioł i na współkę będzie grzał
    > podłogę.

    No dokladnie. Wymiennik wpiety w powrot podlogowki.

    Pozdro.. TK