  • 1. Data: 2010-04-11 17:12:28
    Temat: Rekuperacja na żywo - pomorskie
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Czy może ktoś z grupowiczów mógłby przedstawić swoją wentylację w domu
    jednorodzinny na żywo. Najbardziej inetersuje mnie poznanie pozimu hałasu.
    Najchętniej w pomorskim.
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2010-04-12 08:18:26
    Temat: Re: Rekuperacja na żywo - pomorskie
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 11 Kwi, 19:12, "Janusz" <j...@o...pl> wrote:
    > Czy może ktoś z grupowiczów mógłby przedstawić swoją wentylację w domu
    > jednorodzinny na żywo. Najbardziej inetersuje mnie poznanie pozimu hałasu.
    > Najchętniej w pomorskim.
    > Z góry dziękuję.

    Poziom halasu w pomieszczeniach niezauwazlane. Predzej slysze w nocy
    jak woda w grzejnikach szumi niz wentylator. No chyba ze reku zalacza
    sie na 100% wydajanosci, wtedy slychac. W normalnym stanie 10-20%
    wydajnosci szumu brak.
    U mnie reku stoi na poddaszu w pralni.

  • 3. Data: 2010-04-12 20:24:13
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
> [...]

    jak woda w grzejnikach szumi niz wentylator. No chyba ze reku zalacza
    sie na 100% wydajanosci, wtedy slychac. W normalnym stanie 10-20%

    a zgodzisz się żeby obejrzeć tą instalację?
    przymierzam się do samodzielnego montażu więc z tego powodu też chętnie
    obejrzę
    możesz napisać na prv, tylko wyrzuć z maila cyfry
    pozdr