  • 1. Data: 2010-04-11 15:00:15
    Temat: [przeróbka instalacji elektrycznej] Co poszło nie tak?
    Od: "lkkl" <l...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Od około roku mieszkam w mieszkaniu, które wykończyłem ze stanu
    deweloperskiego. Niestety we wszystkich miejscach, gdzie były dokonywane
    przeróbki instalacji elektrycznej mam przebarwienia na ścianach (cegła, tynk
    gipsowy, gładź, zwykła farba). Instalacja "fabryczna" nie ma tej wady. Pod
    linkiem niżej jest przykładowa ściana, gdzie widać jak były ciągnięnie
    przewody do kinkietu: http://img177.imageshack.us/img177/389/img0143j.jpg

    Co wyszło nie tak z przeróbkami? Co zrobić w przyszłości by takich sytuacji uniknąć?
    Jak usunąć istniejący problem?

    Za wszelkie komentarze z góry dziękuje.

    lkkl

  • 2. Data: 2010-04-11 17:04:44
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-04-11 17:00, lkkl pisze:

    > Co wyszło nie tak z przeróbkami? Co zrobić w przyszłości by takich sytuacji
    uniknąć? Jak usunąć istniejący problem?

    > Za wszelkie komentarze z góry dziękuje.

    Na teraz proponuję zakup specjalnej farby do zamalowywania plam później
    na to normalną farbę i problem z głowy. Ale jak pisał przedmówca za
    płytko wkułeś przewody.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2010-04-11 19:45:57
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "lkkl" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co wyszło nie tak z przeróbkami? Co zrobić w przyszłości by takich
    > sytuacji uniknąć? Jak usunąć istniejący problem?

    To nie jest problem za plytkich przewodow jak pisali koledzy. To problem
    gipsowych tynkow na ktorych takie rzeczy wcale nie sa rzadkoscia. Nie ma
    tego gdzie indziej, bo wszedzie zapewne sa tynki cem.-wap. Moja rada o ile
    farba na plamy nie pomoze, odkuc bruzde, wypelnic tynkiem
    cementowo-wapiennym i na to dopiero gladz.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2010-04-11 19:46:41
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    Olo wrote:

    > Na teraz proponuję zakup specjalnej farby do zamalowywania plam później
    > na to normalną farbę i problem z głowy. Ale jak pisał przedmówca za
    > płytko wkułeś przewody.
    I to bedzie najlepsze. Prawdopodobnie jakis rotband w miejsce tynku.
    Najlepiej cekolem i farba.