  • 1. Data: 2014-05-15 19:37:10
    Temat: Robaczki swietojanskie - ktos jeszcze ma?
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    Mieszkam na Podlasiu - 30 lat temu bylo zatrzesienie.
    Jeszcze w Bialymstoku widzialem jednego jakies 20 lat temu.

    Od lat patrze pilnie i nie znajduje ani jednego.
    Jak tam u Was?
    --
    A S

  • 2. Data: 2014-05-15 20:36:49
    Temat: Re: Robaczki swietojanskie - ktos jeszcze ma?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej S wrote:

    > Mieszkam na Podlasiu - 30 lat temu bylo zatrzesienie.
    > Jeszcze w Bialymstoku widzialem jednego jakies 20 lat temu.
    >
    > Od lat patrze pilnie i nie znajduje ani jednego.
    > Jak tam u Was?

    60 km na południe od Warszawy są. Mało, ale daje sie zauważyć

    J.

    www.kontestacja.com

  • 3. Data: 2014-05-16 15:38:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 May 2014 19:37:10 +0200, Andrzej S napisał(a):

    > Mieszkam na Podlasiu - 30 lat temu bylo zatrzesienie.
    > Jeszcze w Bialymstoku widzialem jednego jakies 20 lat temu.
    >
    > Od lat patrze pilnie i nie znajduje ani jednego.
    > Jak tam u Was?

    U mnie bywają co roku. Może mniej, a może po prostu nie przyglądam się zbytnio.