  • 1. Data: 2010-04-16 09:28:33
    Temat: Rozbudowa budynku gosp.- wymogi prawne
    Od: " Agi4" <a...@g...pl>

    Planuję rozbudowę bud.gosp.,dobudowanie dodatkowej powierzchni,podniesienie
    murów oraz zmianę dachu na dwuspadowy i przekwalifikowanie na budynek
    mieszkalny.Od czego zacząć?,czy potrzebny jest wniosek o ustalenie warunków
    zabudowy?Czy ktoś z Państwa przechodził te procedury i moze ogólnie podzielić
    się swoimi doświadczeniami?Każda rada jest dla mnie bardzo cenna, razem z
    córką podejmujemy temat:).

  • 2. Data: 2010-04-16 09:36:59
    Temat: Re: Rozbudowa budynku gosp.- wymogi prawne
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Agi4 pisze:
> [...]
    > się swoimi doświadczeniami?Każda rada jest dla mnie bardzo cenna, razem z

    Coś czuję w kościach, ze pełna procedura dla uzyskania PNB oraz wszelkie
    konsekwencję tego faktu.
    To po prostu budowa i rozbudowa :-) zatem WZ, czy wypis z PPZT,
    uzgodnienia, projetk zagosp. działki, projekt architektoniczny, projekty
    przyłączy, kierownik budowy, zgłoszenia do PINB, geodeta itd...

    Pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-04-16 11:26:42
    Od: Lech <l...@g...com>

    Agi a skąd jesteś?

  • 4. Data: 2010-04-16 12:55:07
    Od: " Agi" <a...@g...pl>

    Lech <l...@g...com> napisał(a):

    > Agi a sk=B1d jeste=B6?
    Mieszkam w Warszawie, inwestycja na terenie mazowieckiego, kierunek Łochów.

  • 5. Data: 2010-04-16 13:15:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agi4 pisze:
> [...]
    > zabudowy?Czy ktoś z Państwa przechodził te procedury i moze ogólnie podzielić

    Na początek: miejscowy plan zagospodarowania, a jeśli go nie ma -
    wystąpienie o warunki zabudowy.

    Jak już na podstawie powyższego będzie można stwierdzić, czy w ogóle
    taki (zmieniony) budynek może tam stać, to trzeba będzie zorganizować
    projekt całej przebudowy - i generalnie załatwić cały korowód jak od
    normalnego pozwolenia na budowę.

    Masz tak poważne zmiany, że jako "remont" nie da się tego zrobić.

  • 6. Data: 2010-04-16 16:07:27
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Agi" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mieszkam w Warszawie, inwestycja na terenie mazowieckiego, kierunek
    > Łochów.

    to odezwij sie do mnie na maila ze strony, zaczynam sie specjalizowac w
    walce z urzedami ;-)))
    a projektantow jak raz mam w wawie.

    --
    -