  • 1. Data: 2010-04-15 19:01:31
    Temat: ile kosztuje toi toi jeden
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    ile moze kosztowac toi toi jeden od czerwca do wrzesnia

    zapelnienie to trzech majstrow

  • 2. Data: 2010-04-15 20:27:44
    Temat: Re: ile kosztuje toi toi jeden
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 21:01:31 +0200, bulba008 napisał(a):

    > ile moze kosztowac toi toi jeden od czerwca do wrzesnia
    >
    > zapelnienie to trzech majstrow

    W Warszawie z firmy ToiToi kosztuje bodajze 220 zl/m-c i w tym masz serwis
    co 2 tygodnie.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-04-16 18:13:26
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    scream pisze:

    > W Warszawie z firmy ToiToi kosztuje bodajze 220 zl/m-c i w tym masz serwis
    > co 2 tygodnie.

    A nie lepiej zbić z desek latrynę i zapełniać dziurę w ziemi? Na pewno
    wyjdzie taniej ;-)

    pozdr
    robercik-us

  • 4. Data: 2010-04-16 19:17:25
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > A nie lepiej zbić z desek latrynę i zapełniać dziurę w ziemi? Na pewno
    > wyjdzie taniej ;-)

    Finansowo na pewno, ale dla niektórych wymierną wartość może miec też
    komfort mania na placu plastikowej gotowej budy, która jest sprzątana,
    opróżniana i przygotowywana do nowego cyklu przez fachowców, a po całej
    akcji po prostu zabierana w diabły i nie ma na działce miejsca, gdzie
    najładniejsza trawka rośnie i zapewne tylko zwykłe ludzkie uprzedzenia jakoś
    nie pozwalają w tym miejscu zrobić np. ogródka warzywnego ;-)

    J. (który wolał zapłacić te 220zł/miesiąc i mieć problem z głowy)

  • 5. Data: 2010-04-16 19:24:10
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Jarek P. pisze:

    > J. (który wolał zapłacić te 220zł/miesiąc i mieć problem z głowy)

    Jak tam chceta...
    Ja za te 220 zł mam cały kibel. To, co się tam zrobi i tak w matce Ziemi
    zostaje ;-D.

  • 6. Data: 2010-04-16 19:52:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robercik-us pisze:

    > Ja za te 220 zł mam cały kibel. To, co się tam zrobi i tak w matce Ziemi
    > zostaje ;-D.

    Ano. W twojej ziemi. Wesoło będzie, jak będziesz tam musiał coś kiedyś
    kopać ;->

    A jak jeszcze ktoś ma w okolicy studnię...

  • 7. Data: 2010-04-16 20:32:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wiadomości news:4bc8c01a$1@news.home.net.pl...
    > Ano. W twojej ziemi. Wesoło będzie, jak będziesz tam musiał coś kiedyś
    > kopać ;->
    Po roku śladu nie będzie

    > A jak jeszcze ktoś ma w okolicy studnię...
    Nie przesadzaj. taki kibelek na wody gruntowe nie ma wplywu.

    Kris

  • 8. Data: 2010-04-16 21:07:31
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Kwi, 21:52, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ano. W twojej ziemi. Wesoło będzie, jak będziesz tam musiał coś kiedyś
    > kopać ;->
    >
    > A jak jeszcze ktoś ma w okolicy studnię...

    Martwisz sie kilkoma gownami majstrow a w okolicy pewnie co drugi
    sasiad 10m3 co miesiac pompuje w glebe z szamba :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2010-04-16 21:44:39
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > A nie lepiej zbić z desek latrynę i zapełniać dziurę w ziemi? Na pewno
    > wyjdzie taniej ;-)

    mnie kosztowac mial 150zl za miesiac

    nie zamowilem, robotnicy zbili z desek latrynke i jak drzwi dali folie
    czarna
    sprawdzila sie rewelacyjnie, teraz zlikwidowana juz latrynka zostala :)
    polecam

  • 10. Data: 2010-04-16 22:28:36
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Kwi, 23:44, "amir" <a...@g...pl> wrote:

    > sprawdzila sie rewelacyjnie, teraz zlikwidowana juz latrynka zostala :)
    > polecam

    Lantrynka.. brzmi prawie jak landrynka. Prawie robi wielka roznice ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.