  • 1. Data: 2021-08-10 16:30:53
    Temat: Rozbudowa garażu - pozwolenia
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam garaż wolnostojący (wymiary 6x8). Chciałbym go wyremontować i "przy
    okazji" nadbudować na nim piętro i zrobić tam małe mieszkanie.
    Jaka wersja Waszym zdaniem jest prostsza i wymaga mniej papierologii?
    Remont, rozbudowa, a może zburzyć i zbudować od zera?
    Czy w każdym przypadku potrzeby jest pełny projekt?
    Jacek

  • 2. Data: 2021-08-10 18:13:26
    Temat: Re: Rozbudowa garażu - pozwolenia
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2021-08-10 o 16:30, Jacek pisze:
> [...]
    > Remont, rozbudowa, a może zburzyć i zbudować od zera?
    > Czy w każdym przypadku potrzeby jest pełny projekt?

    Paaanie masz zmianę użytkowania ;) Pozwolenie/Zgłoszenie tu zależy.

    Robak

  • 3. Data: 2021-08-10 19:41:12
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.08.2021 o 18:13, Sir_Robak pisze:
    > Paaanie masz zmianę użytkowania ;) Pozwolenie/Zgłoszenie tu zależy.
    OK, ale czy przy zmianie użytkowania będzie mniej parierologii w
    porównaniu do nowej budowy?
    Jacek

  • 4. Data: 2021-08-10 19:47:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to zależy prawnie czy technicznie.
    Badania gruntu masz?
    Fundamenty garażu wytrzymają dodatkowe obciążenie od konstrukcji i użytkowania?

    -----