  • 1. Data: 2010-08-23 07:17:31
    Temat: Rozdrabniacz SANIPACK
    Od: Marcin Aston <m...@a...pl>

    Poszukuję informacji na temat rozdrabniacza przeznaczonego do zabudowy obok
    stelaża dla systemów podtynkowych. Znalazłem coś takiego:
    http://www.sfapoland.pl/SANIPACK.aspx
    Potrzebuje opinii na jego temat. Rozdrabniacz nie będzie miał zbyt
    "ciężkiego życia" - potrzebuję tylko przepchnąć ścieki z wc, umywalki,
    prysznica i pralki na odległość 3-5 m. Mam mały spadek i maksymalna rura
    odpływowa jaka się u mnie zmieści to 30 - 40 mm.
    A może stosujecie inne które sprawdzają się w zabudowie...?