  • 1. Data: 2021-10-26 19:56:48
    Temat: Rozwiązanie problemu - mikrogenarator jądrowy
    Od: Marek <f...@f...com>

  • 2. Data: 2021-10-26 21:21:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/10/2021 19:56, Marek wrote:

  • 3. Data: 2021-10-26 21:34:34
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 21:21, heby pisze:
    > On 26/10/2021 19:56, Marek wrote:
    >> W rozsądnej cenie:
    >> https://m.olx.pl/d/oferta/mikroreaktor-jadrowy-off-g
    rid-10kw-CID628-IDM2dF5.html

    > Fotki nie dał. Pewno bity.

    Sprzedany

  • 4. Data: 2021-10-26 21:46:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 21:34, Baczek pisze:

    > Sprzedany

    Pytałeś? :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2021-10-26 22:08:35
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 21:46, LordBluzg(R) pisze:

    > Pytałeś? :D

    Nie, tak po protu założyłem, bo aukcja nieaktualna.
    Wysyłka niedostępna, to zainteresowany nie byłem :D

  • 6. Data: 2021-10-26 22:52:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/10/2021 21:34, Baczek wrote:
    > Sprzedany

    Nie szkodzi, mam własny, krajowy, w dodatku na mniej wzbogacone paliwo.

    https://www.youtube.com/watch?v=XLQBAUVHwzg

  • 7. Data: 2021-10-27 09:27:20
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-10-26 o 22:52 +0200, heby napisał:
    > Nie szkodzi, mam własny, krajowy, w dodatku na mniej wzbogacone
    > paliwo.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=XLQBAUVHwzg

    Phi, jaki krajowy, skoro na pomyśle zza oceanu. Działa pewno też tylko
    na amerykańskiej wodzie.

    Mateusz

  • 8. Data: 2021-10-27 11:47:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/10/2021 09:27, Mateusz Viste wrote:
    > Phi, jaki krajowy, skoro na pomyśle zza oceanu. Działa pewno też tylko
    > na amerykańskiej wodzie.

    Podobno trzeba bardzo dokładnie wyregulować, co do litra. I będzie działać.

    Zbudowałbym, ale nie mam kartonu.

  • 9. Data: 2021-10-28 08:33:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Oct 2021 22:52:01 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie szkodzi, mam własny, krajowy, w dodatku na mniej wzbogacone
    > paliwo.
    > https://www.youtube.com/watch?v=XLQBAUVHwzg

    Robicie sobie podśmiechujki a w Rosji poginęło sporo generatorów RTG
    działających na odludziu (boje, latarnie morskie). Założę się, że
    pewnie jeszcze jakiś kompletny zasila gdzies komuś oświetlenie w
    domu.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2021-10-28 09:26:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.10.2021 o 08:33, Marek pisze:

    > Robicie sobie podśmiechujki a w Rosji poginęło sporo generatorów RTG
    > działających na odludziu (boje, latarnie morskie). Założę się, że
    > pewnie  jeszcze jakiś kompletny  zasila gdzies komuś oświetlenie w domu.

    Ruskie już od dawna używają Kapagenów.

    https://youtu.be/aOvuQweJsV8 :)

    --
    LordBluzg(R)